.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آئین معارفه استاندار جدید مازندران فردا برگزار می شود
مراسم معارفه استاندار جدید و تکریم استاندار سابق مازندران در روز دوشنبه با حضور وزیر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش شمال نیوز، آئین تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید مازندران صبح فردا با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور و هیأت همراه ایشان، نماینده ولی فقیه در مازندران، مدیران کل، فرمانداران و جمعی از صاحبان صنعت در استانداری مازندران برگزار می شود.

در یکی دو هفته گذشته و با اعلام محمد اسلامی به عنوان استاندار جدید مازندران از سوی وزارت کشور، هر چند که مخالفت‌هایی نیز در این انتخاب وجود داشت اما در مجموع شاهد همبستگی گروه‌های مختلف سیاسی بودیم و دیدارهای اخیر احزاب، نمایندگان و مسوولان مختلف با استاندار جدید، دلیلی بر این مطلب است.

ربیع فلاح جلودار نیز پس از 50 ماه خدمت در مازندران به عنوان نماینده عالی دولت، مورد تکریم گروه‌های مختلف قرار گرفت و مهم‌ترین آن را نیز با حضور صاحبان صنعت و تجارت استان شاهد بودیم.

احمد مظفری مدیر روابط عمومی استاندار مازندران نیز با تایید خبر مراسم معارفه فردا گفت: هماهنگی‌ها برای پوشش این مراسم توسط اصحاب رسانه‌ در حال انجام است.

شنیده‌ها حاکی از این است که ربیع فلاح جلودار استاندار سابق مازندران پیشنهاداتی را برای استانداری و همچنین معاونت در سطح یکی دو وزارتخانه و ریاست سازمان دارد و اینکه کدام یک از این سمت‌ها در نهایت به وی محول می‌شود را باید در حکمی دید./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.